Nieuwsjaarsborrel 2023 & politiek café

1 januari 2023

Nieuwsjaarsborrel 2023 & politiek café

En zo is er dan alweer een jaar voorbij. Een jaar met vele politieke gebeurtenissen en waarin is gebleken hoezeer de SP nodig is op plaatselijk en landelijk niveau. Ook is het zo dat we hier zoveel mogelijk ondersteuning bij nodig hebben om onze invloed zo groot mogelijk te maken. Het afgelopen jaar heeft SP Veldhoven niet stil gezeten. En daarbij hebben we de nodige ondersteuning van jullie gekregen. Dit willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. We houden graag voor (en met jullie) een nieuwjaarsborrel en aansluitend vindt er een politiek café plaats. Tijdens deze avond zal het Tweede Kamerlid Maarten Hijink aansluiten om met ons allen het gesprek aan te gaan over de zorg en over het zorgbuurthuis. Dit is een project waar SP Veldhoven zich hard voor maakt.

Dit willen we doen op donderdag 12-01-2023, in het dorpshuis d’n Bond in Veldhoven.
De nieuwjaarsborrel is voor leden van de SP en duurt van 19:30 tot 20:00, waarna direct het politieke café zal starten. U kunt zich hiervoor aanmelden op het e-mailadres : sp.secretarisveldhoven@gmail.com

Mocht u zich willen aanmelden, dan kan dit tot 07-01-2023.

M.b.t. het politieke café, daar kunt u direct bij aansluiten na de borrel en mocht u geïnteresseerden weten voor het politiek café, dan horen we dit graag en ze kunnen zich bij hetzelfde adres aanmelden.  Dit is dus ook bedoeld voor niet-leden.

Gegevens nieuwjaarsborrel/ politiek café:

Datum: donderdag 12-01-2023
Tijdstip: 19:30  (politiek café vanaf 20:00)
Adres: Rapportstraat 29, 5504 BN Veldhoven
Gast: Maarten Hijink, Tweede Kamerlid
E-mailadres: sp.secretarisveldhoven@gmail.com

*De consumpties (bier, wijn, thee, koffie, fris) in de tijd van de nieuwjaarsborrel zijn op kosten van de SP. De consumpties die genuttigd worden in de tijd van het politiek café zijn voor eigen rekening.