Enquête verdwenen bushaltes lijn 15 Merefelt/Abdijtuinen

SP Veldhoven heeft gehoord dat er nogal wat klachten zijn over het feit dat er een aantal haltes van buslijn 15 zijn verdwenen.

Het gaat dan om de haltes aan de Burgemeester van Hoofflaan, Europlaan, Abdijlaan en de Pastorielaan.

Deze haltes en dan vooral de haltes aan de Abdijlaan en de Europalaan is een groot gemis voor de bewoners van Merefelt en de Abdijtuinen

Hierdoor moeten zij 12 minuten lopen naar een alternatieve halte of zij kunnen Bravoflex bellen. Beide opties zijn voor veel mensen GEEN optie!

Deze optie heeft de volgende bezwaren: Het is complex, je hebt een mobiele telefoon nodig, welke voor de senioren onder ons soms lastig te gebruiken is en het is DUUR!

1x per jaar vindt er provinciaal overleg plaats met Hermes (Bravo) en de gemeente. Tijdens dat overleg wordt er gekeken welke haltes nog rendabel zijn en welke niet. Die laatste vervallen dan vaak. Helaas is dat dus ook bij deze haltes gebeurt. Maar wie zijn er de dupe? U! Wij zouden graag uw mening willen weten en vragen u daarom om deze enquête in te vullen en bij een van onderstaande adressen in te leveren. Graag binnen 1 week invullen.

1 Start 2 Complete
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)